Burime Njerëzore
Home > Burime njerëzore > Mundësi punësimi
Shërbim Klienti, Dega Fier
Pozicioni: Shërbim Klienti, Dega Fier
Vendndodhja: Fier
Afati i fundit i aplikimeve: 28 Shkurt 2025
Ne kërkojme të rekrutojmë: Punonjës me përvojë dhe shumë dinamik, në pozicionin Shërbim Klienti në Degën Fier.
Raporton drejtëpërdrejtë te: Drejtori i Degës / Supervizori Operacional
Objektivi:
Ti shërbejë dhe të ndërveprojë me klientet duke i ofruar informacion dhe zgjidhjen e nevojshme. Promovon dhe shet produktet e bankës duke i shërbyer klientëve të rinj dhe ekzistues me qëllim zgjerimin e aktivitetit të degës. Paraqet kontributin maksimal për rritjen me përfitueshmëri të bankës sipas udhëzimeve strategjike dhe në përputhje të plotë me politikat, procedurat dhe rregulloret e Bankës.
Përgjegjesitë kryesore:
- Identifikon dhe tërheq klientet potencial, duke iu pergjigjur pyetjeve për produktet dhe shërbimet e ofruara dhe në të njëjtën kohe sugjeron informacion për produkte dhe shërbime të tjera të ofruara nga banka;
- Hap llogarite e klienteve duke regjistruar ne system te gjithe informacionet e nevojshme;
- Ndjek kërkesat e klientëve për të hapur llogari kursimi, rrjedhëse, depozita me afat në përputhje me instruksionet e rishikuara dhe Politikën e KYC.
- Kontrollon llogaritë e mbyllura dhe ndërprerjen e këtyre kontratave;
- Realizon transaksione me kembim valuator bazuar në kërkesën e klientit me kurs preferencial sipas rastit;
- Pranon kërkesa për transaksione jashtë banke duke i ekzekutuar sipas procedurave në fuqi;
- Kryen kalimet e pagave për punonjësit e kompanive duke ndjekur listat që kompania sjell në menyrë konstante, gjithashtu duke hapur llogari pagash për punonjësit e rinj të kompanisë;
- Ndjek korrespondencën e klientëve duke ju përgjigjur në kohë kërkesave të tyre;
- Shet produktet e bankës si depozita, karta debiti dhe krediti dhe produkte të tjera sipas targetit të aprovuar;
- Skanon firmat dhe dokumenta të ndryshme, mirëmban dosjet e klientëve dhe dokumenta të ndryshme;
- Kryen raportimet e AML në kohë dhe në përputhje me të gjitha rregulloret e kërkuara;
- Informon klientet për marrjen në dorëzim të kartave të debitit dhe për riprintimet e PIN-eve;
- Ndjek raportet e klientëve për të bllokuar/çbllokuar/ ekzekutuar nga Bashkia/ Tatimet/ Përmbaruesit privat ose publike/ Doganat, etj;
- Arshivon, mirëmban dokumentat sipas rregulloreve dhe standarteve të Bankës;
- Kontribuon në mënyrë aktive për të mbështetur kolegët për të realizuar rezultatet e kërkuara;
- Monitoron, përgatit raporte dhe kryen të gjitha veprimet operacionale për klientet të cilët nuk paguajnë kreditë e tyre;
- Bën përpjekjet e duhura për prezantimin e produkteve dhe shërbimeve të ofruara nga banka;
- Informon klientët në mënyrë korrekte mbi çmimet e produkteve dhe shërbimeve të ofruara nga banka;
- Të informohet shumë mirë mbi planin dhe realizimin e produkteve bankare;
- Plotëson të gjitha kontratat e nevojshme për karta debiti dhe krediti, overdraft, dhe shërbime dhe marrëveshje të tjera;
- Mirëmban dosjet e kredive të klientëve, kartat e kreditit, në përputhje me manualin respektiv;
- Sjell klientë të rinj në degë;
- Realizon intervistën fillestare për kredi me klientët e rinj dhe të pregatisi raportet përkatëse;
- Analizon në mënyrë korrekte klientët, përcakton nevojat e tyre dhe informon supervizorët për dosjen e kredisë;
- Kontrollon në mënyrë të detajuar dokumentat e kërkuara për kompletimin e dosjes së kredisë;
- Përgatit propozimin për kredi dhe e dërgon tek Zyrat Qendrore sipas Procedurës në fuqi;
- Kujdeset që klientët të informohen dhe të pranojnë kushtet e kredisë, datat e kësteve të kredisë dhe obligime të tjera lidhur me kontratën e kredisë;
- Bashkëpunon për plotësimin e dosjeve të kredive për dokumentacionin e nevojshëm nëse mungon;
- Reflekton ndryshimet e nevojshme të llogarisë lidhur me komisionet, sigurimet premium, etj;
- Viziton dhe kontakton rregullisht klientët, përgatit raportet e monitorimit për vizitat e kryera;
- Menaxhon situatat kur klientët janë të pakënaqur, zgjidh sa me shpejt të jetë e mundur dhe raporton tek supervizorët rreth situatës kur eshte e nevojshme;
- Raporton në mënyrë korrekte dhe të qartë informacionin e marrë nga vizitat e kryera në ambjentet e klientëve;
- Monitoron në mënyrë të vazhdueshme klientët pas dibursimit të kredisë në mënyrë për të siguruar që qëllimi i kredisë nuk ka ndryshuar, dhe informohet për çdo kërkesë që mund të shfaqet;
- Informon klientët në kohë për çdo ndryshim të mundshëm në kushtet e kredisë;
- Njeh shume mirë të gjitha manualet, instruksionet dhe procedurat që lidhen me pozicionin e Shërbimit të klientit dhe informohet në mënyrë konstante për rishikimet e manualeve;
- Kryen detyra të tjera të kerkuara nga supervizorët.
Kriteret formale:
- Diplome universitare në Ekonomik ;
- Të ketë të paktën 3 vjet eksperiencë në industrinë bankare;
- Të njohë shumë mirë produktet, shërbimet bankare dhe tregun bankar;
- Të ofrojë një shërbim kualitativ për klientët;
- Të ketë aftësinë për të zgjidhur probleme të ndryshme;
- Të jetë bashkëpunues dhe të njohë punën në grup;
- Të analizojë informacionin e marrë nga klientët;
- Të shfaqë deshirë për tu përballur me targetet dhe progresin individual;
- Aftësi të shkëlqyera komunikimi oral dhe komunikimi telefonik;
- Të jetë i besueshëm dhe të ketë aftësine për të bindur klientët;
- Gjuha angleze është një avantazh.
Si te aplikoni:
Kandidatët e motivuar që kërkojnë një pune dinamike dhe ekip profesional janë të mirëpritur të aplikojnë duke ndjekur këto hapa:
1- Dërgoni CV tuaj në adresën: [email protected]
2- Në e-mail të specifikohet qartë emri i pozicionit për të cilën po aplikoni.
Ju lutem, mbani në konsideratë që vetëm kandidatet e përzgjedhur do të kontaktohen më tej nga stafi jonë i Burimeve Njerezore.