Burime Njerëzore
Home > Burime njerëzore > Mundësi punësimi
Sherbim Klienti, Dega Vlore
Ne kerkojme te rekrutojme: Punonjes me pervoje dhe shume dinamik, ne pozicionin Sherbim Klienti ne Degen Vlore.
Raporton drejteperdrejte te: Drejtori i Deges / Supervizori Operacional
Objektivi:
Ti sherbeje dhe te nderveproje me klientet duke i ofruar informacion dhe zgjidhjen e nevojshme. Promovon dhe shet produktet e bankes duke i sherbyer klienteve te rinj dhe ekzistues me qellim zgjerimin e aktivitetit te deges. Paraqet kontributin maksimal per rritjen me perfitueshmeri te bankes sipas udhezimeve strategjike dhe ne perputhje te plote me politikat, procedurat dhe rregulloret e Bankes.
Pergjegjesite kryesore:
- Identifikon dhe terheq klientet potencial, duke iu pergjigjur pyetjeve per produktet dhe sherbimet e ofruara dhe ne te njejten kohe sugjeron informacion per produkte dhe sherbime te tjera te ofruara nga banka;
- Hap llogarite e klienteve duke regjistruar ne system te gjithe informacionet e nevojshme;
- Ndjek kerkesat e klienteve per te hapur llogari kursimi, rrjedhese, depozita me afat ne perputhje me instruksionet e rishikuara dhe Politiken e KYC. Kontrollon llogarite e mbyllura dhe nderprerjen e ketyre kontratave;
- Realizon transaksione me kembim valuator bazuar ne kerkesen e klientit me kurs preferencial sipas rastit;
- Pranon kerkesa per transaksione jashte banke duke i ekzekutuar sipas procedurave ne fuqi;
- Kryen kalimet e pagave per punonjesit e kompanive duke ndjekur listat qe kompania sjell ne menyre konstante, gjithashtu duke hapur llogari pagash per punonjesit e rinj te kompanise;
- Ndjek korrespondencen e klienteve duke ju pergjigjur ne kohe kerkesave te tyre;
- Shet produktet e bankes si depozita, karta debiti dhe krediti dhe produkte te tjera sipas targetit te aprovuar;
- Skanon firmat dhe dokumenta te ndryshme, miremban dosjet e klienteve dhe dokumenta te ndryshme;
- Kryen raportimet e AML ne kohe dhe ne perputhje me te gjitha rregulloret e kerkuara;
- Informon klientet per marrjen ne dorezim te kartave te debitit dhe per riprintimet e PIN-eve;
- Ndjek raportet e klienteve per te bllokuar/cbllokuar/ ekzekutuar nga Bashkia/ Tatimet/ Permbaruesit privat ose publike/ Doganat, etj;
- Arshivon, miremban dokumentat sipas rregulloreve dhe standarteve te Bankes;
- Kontribuon ne menyre aktive per te mbeshtetur koleget per te realizuar rezultatet e kerkuara;
- Monitoron, pergatit raporte dhe kryen te gjitha veprimet operacionale per klientet te cilet nuk paguajne kredite e tyre;
- Ben perpjekjet e duhura per prezantimin e produkteve dhe sherbimeve te ofruara nga banka;
- Informon klientet ne menyre korrekte mbi cmimet e produkteve dhe sherbimeve te ofruara nga banka;
- Te informohet shume mire mbi planin dhe realizimin e produkteve bankare;
- Ploteson te gjitha kontratat e nevojshme per karta debiti dhe krediti, overdraft, dhe sherbime dhe marveshje te tjera;
- Miremban dosjet e kredive te klienteve, kartat e kreditit, ne perputhje me manualin respektiv;
- Sjell kliente te rinj ne dege;
- Realizon intervisten fillestare per kredi me klientet e rinj dhe te pregatisi raportet perkatese;
- Analizon ne menyre korrekte klientet, percakton nevojat e tyre dhe informon supervizoret per dosjen e kredise;
- Kontrollon ne menyre te detajuar dokumentat e kerkuara per kompletimin e dosjes se kredise;
- Pergatit propozimin per kredi dhe e dergon tek Zyrat Qendrore sipas Procedures ne fuqi;
- Kujdeset qe klientet te informohen dhe te pranojne kushtet e kredise, datat e kesteve te kredise dhe obligime te tjera lidhur me kontraten e kredise;
- Bashkepunon per plotesimin e dosjeve te kredive per dokumentacionin e nevojshem nese mungon;
- Reflekton ndryshimet e nevojshme te llogarise lidhur me komisionet, sigurimet premium, etj;
- Viziton dhe kontakton rregullisht klientet, pergatit raportet e monitorimit per vizitat e kryera;
- Menaxhon situatat kur klientet jane te pakenaqur, zgjidh sa me shpejt te jete e mundur dhe raporton tek supervizoret rreth situates kur eshte e nevojshme;
- Raporton ne menyre korrekte dhe te qarte informacionin e marre nga vizitat e kryera ne ambjentet e klienteve;
- Monitoron ne menyre te vazhdueshme klientet pas dibursimit te kredise ne menyre per te siguruar qe qellimi i kredise nuk ka ndryshuar, dhe informohet per cdo kerkese qe mund te shfaqet;
- Informon klientet ne kohe per cdo ndryshim te mundshem ne kushtet e kredise;
- Njeh shume mire te gjitha manualet, instruksionet dhe procedurat qe lidhen me pozicionin e Sherbimit te klientit dhe informohet ne menyre konstante per rishikimet e manualeve;
- Kryen detyra te tjera te kerkuara nga supervizoret.
Kriteret formale: - Diplome universitare ne Ekonomik ;
- Te kete te pakten 3 vjet experience ne industrinne bankare;
- Te njohe shume mire produktet, sherbimet bankare dhe tregun bankar;
- Te ofroje nje sherbim kualitativ per klientet;
- Te kete aftesine per te zgjidhur probleme te ndryshme;
- Te jete bashkepunues dhe te njohe punen ne grup;
- Te analizoje informacionin e marre nga klientet;
- Te shfaqe deshire per tu perballur me targetet dhe progresin individual;
- Aftesi te shkelqyera komunikimi oral dhe komunikimi telefonik;
- Te jete i besueshem dhe te kete aftesine per te bindur klientet;
- Gjuha angleze eshte nje avantazh.
Si te aplikoni:
Kandidatet e motivuar qe kerkojne nje pune dinamike dhe ekip profesional jane te mirepritur te aplikojne duke ndjekur keto hapa:
- Dergoni CV tuaj ne adresen: [email protected]
- Ne e-mail te specifikohet qarte emri i pozicionit per te cilen po aplikoni.
Ju lutem, mbani ne konsiderate qe vetem kandidatet e perzgjedhur do te kontaktohen me tej nga stafi jone i Burimeve Njerezore.